2016-05-02

Spectrum Brands Finland Oy Jääkiekkoliiton uudeksi yhteistyökumppaniksi VARTA® ja Remington® -tuotemerkeillään.

Spectrum Brands Finland Oy ja Suomen Jääkiekkoliitto ry ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen. Spectrum Brands, joka on laadukkaiden kuluttajatuotteiden toimittaja tulee toimimaan jääkiekon maajoukkueiden - miesten, naisten ja nuorten – yhteistyökumppanina korkealaatuisilla VARTA® ja Remington® –tuotemerkeillään.

- Haluamme edistää suomalaista urheilua ja tukikohteeksemme valikoitui jääkiekko perustuen positiiviseen kokemukseen alle 20-vuotiaiden MM-turnauksen sponsoroinnista vuoden vaihteessa. Jääkiekkoliitto osoittautui meille oivalliseksi yhteistyökumppaniksi niin tavoitteidensa, tekemisen laadun kuin kohderyhmänsä osalta. Aktiivisen elämäntavan ja yhteisöllisyyden edistäminen sekä erinomaisuuden tavoittelu kuvastaa erinomaisesti myös meidän arvoketjuamme, summaa Spectrum Brands Finland Oy:n toimitusjohtaja Petri Kallio.

- On hienoa saada Spectrum Brands mukaan Leijonaperheeseen. Yhteistyötä päästiin harjoittelemaan jo Nuorten Leijonien maailmanmestaruuteen päättyneiden Nuorten MM-kotikisojen aikana ja tästä on hyvä jatkaa yhteistä tekemistä myös jatkossa, Suomen Jääkiekkoliiton myynti- ja markkinointijohtaja Lassi Rönkkönen iloitsee.

SPECTRUM BRANDS FINLAND OY
Spectrum Brands Finland Oy kuuluu kansainväliseen Spectrum Brands Holdings-yhtymään, joka on maailmanlaajuinen ja monipuolinen korkealaatuisten kuluttajatuotteiden valmistaja, myyjä ja markkinoija. Kuluttajan jokapäiväisiin tarpeisiin Spectrum Brands Holdings tarjoaa VARTA® ja Remington® -tuotemerkkien lisäksi myös muita hyödyllisiä ja luotettavia kuluttajattuotteita kuten: Rayovac®, Russel Hobbs®, Eukanuba®, IAMS®, FURminator®, 8-in-1® ja Tetra®. Spectrum Brands Holdingsin liikevaihto oli noin 4,69 miljardia dollaria vuonna 2015 ja sen tuotteita myydään noin 160 eri maassa. Lisätietoja osoitteesta www.spectrumbrands.com.

VARTA® –Suomen ostetuin paristomerkki
VARTA Consumer Batteries on innovatiivisten ja laadukkaiden paristojen, latureiden, varavirtalähteiden sekä taskulamppujen valmistaja ja toimittaja. Yli 125 vuoden kokemuksella VARTA kehittää paristomarkkinaa innovoiden jatkuvasti uusia tuotteita vastaamaan kuluttajien vaihtelevia elämätyylejä ja virrantarpeita. Korkeasta laadustaan tunnettu VARTA on Suomessa alansa selkeä markkinajohtaja.

Remington®– Hiustenmuotoilulaitteiden markkinajohtaja Suomessa
Remington on yksi maailman johtavista hiustenmuotoilulaitteiden, parranajokoneiden, partatrimmereiden ja ihokarvanpoistolaitteiden valmistajista. Emme valmista vain tuotteita – vaan tuomme aina uusimmat innovaatiot ja viimeisimmät trendit kuluttajien saataville. Innovatiivisia tuotteita on valmistettu jo lähes 80 vuoden ajan, mm. maailman ensimmäisen sähköparranajokoneen valmisti Remington.

SUOMEN JÄÄKIEKKOLIITTO RY on suomalaisen jääkiekon kattojärjestö, jonka vastuulle kuuluvat miesten, naisten, poikien ja tyttöjen maajoukkueiden ohella kotimaisten sarjojen pyörittäminen Liigaa lukuun ottamatta. Jääkiekko on Suomen suosituin urheilulaji. Aktiivisia harrastajia on noin 200 000, heistä pelipassin haltijoita on yli 70 000. Suomen 223 jäähallissa pelataan vuosittain yli 45 000 ottelua, ja lajilla on KPMG:m vuonna teettämän selvityksen mukaan liikuttamisen ohella merkittävä vaikutus Suomen talouteen ja työllisyyteen: Vuonna 2013 lajin BKT-vaikutus oli 340 miljoonaa euroa ja työllisyysvaikutus lähes 5 000 ihmistä henkilötyövuosina mitattuna.

Lisätietoja:

VARTA Consumer: www.varta-consumer.fi