2014-03-03

ALOITA LOMA TÄYSILLÄ PARISTOILLA. VARTAN HIGH ENERGY BIG BOX TAKAA HUOLETONTA LOMAILUA

Nyt VARTA paristot saa myös kätevässä rasiassa, loistava tapa täydentää paristovarastoja mökkisesonkia varten.

HE Big BoxPerustuen mottoon “Enemmän paristoja, enemmän hauskanpitoa!” uusi Big Box sisältää 12 tai High Energy AA tai AAA paristoa, varmistaen näin että virta ei lopu kesken. Innovatiivinen rasia on helppo avata ja uudelleen suljettava. Tämän takia Big Box on loistava matkakumppani tai kätevä säilytyspaikka kotona.

VARTA Big Box Display

Houkutteleva esillepano

Uudet ja kätevät telineet ovat helposti käsiteltäviä ja pystytettäviä liikkeessä.
Telineet ovat käytännöllisiä ja visuaalisesti tyylikkäitä, herättäen näin kuluttajan huomion liikkeessä.

VARTA Consumer Batteries GmbH & Co. KGaA

VARTA Consumer Batteries on innovatiivisten laadukkaiden paristojen, ladattavien paristojen, latureiden ja akkujen toimittaja. Pääkonttorimme sijaitsee Frankfurtissa Saksassa. Töntekijöitä Euroopassa on 1650 ja vuosimyynti 270 miljoonaa euroa. Yli sadan vuoden kokemuksella VARTA innovoi ja kehittää markkinaa. Fokusoimalla kuluttajiin ja tekemällä yhteistyötä jälleenmyyjien kanssa pystymme luomaan menestyksellisiä tuotteita.